دستگیری 1287 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در تهران

به گزارش لیسون، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 1287 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع داد.

دستگیری 1287 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر با موضوع مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه هفتمین مرحله از طرح ظفر در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله 196 حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و 6 باند مهم مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: 2 تن و 194 کیلوگرم مواد مخدر در این مرحله از طرح،کشف و ضبط و 24 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که در طرح ظفر 7 1263 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، از پلمب 11 منزل که محل خرید و فروش مواد مخدر بود اطلاع داد.

وی گفت: 11 نفر از اراذل و اوباشی که در قاچاق و فروش مواد مخدر نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین دراین مرحله 38 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال تا به امروز 28 باند مهم مواد مخدر شناسایی ومنهدم شده اند از کشف 17 تن مواد مخدر از ابتدای سال تا به امروز اطلاع داد.

وی گفت: یکی از باندهایی که اخیراً متلاشی شد از جنوب شرق کشور تا خود تهران با پوشش های مختلف 740 کیلوگرم مواد مخدر را وارد نموده بود که با شناسایی و انهدام این باند 4 نفر را دستگیر کردیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1225

به "دستگیری 1287 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 1287 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید