دوئل کامپیوتر همه کاره ایسر با آی مک اپل ، عکس

به گزارش لیسون، ایسنا نوشت: ایسر در جریان CES 2023 دو نسخه 27 و 32 اینچی رایانه همه کاره Aspire S را با وب کم ماژولار و طراحی زیبا معرفی کرد.

دوئل کامپیوتر همه کاره ایسر با آی مک اپل ، عکس

طی مراسم CES 2023 در هفته جاری، ایسر محصولات نوی را معرفی نموده است که در میان آن ها گزینه های جالبی به چشم می خورد. این شرکت بعلاوه چند محصول دیگر از جمله بلندگوی هوشمند را به نمایش گذاشت.

در میان محصولات دیگر، Aspire S، نوترین رایانه همه کاره (All-in-One) ایسر، با شاسی آلومینیومی و در دو میزان 27 و 32 اینچی نیز معرفی گردید.

باید اعتراف کرد که نمی توان از ظاهر زیبای مک های اپل چشم پوشی کرد. اخیراً، تولیدکنندگان رایانه های شخصی سعی نموده اند زبان طراحی اپل را به محصولات خود بیاورند. به عنوان مثال، سری نو Aspire S، رایانه همه کاره ایسر، سعی نموده از آی مک در ظاهرش الهام بگیرد و به نوعی آن را به تکامل برساند.

نسخه 32 اینچی به علت داشتن پردازندهای سیزدهم Intel Core و گرافیک سری A اینتل آرک، گزینه قدرتمندتری محسوب می گردد. از سوی دیگر، مدل 27 اینچی با پردازنده نسل دوازدهم همراهی می گردد و فقط به گرافیک یکپارچه Intel Iris XE متکی خواهد بود.

هر دو مدل Aspire S دارای صفحه نمایش Quad HD با نسبت ابعاد 16:9 هستند که تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد. عموما وب کم های این خانواده جزو نقاط ضعف آن ها محسوب می شوند اما ایسر در نسل نو AIO خود این مشکل را برطرف نموده است.

اکنون در مدل نو رایانه همه کاره از وب کم ماژولار 1080 پیکسلی استفاده شده که به صورت مغناطیسی به بالای دستگاه وصل می گردد. اگر می خواهید می توانید آن را با مدل 1440 پیکسلی که دارای رینگ لایت داخلی است نیز تعویض کنید تا در محیط های کم نور برترین تصویر را داشته باشید.

باید به این نکته اشاره نمود که می توان برای ورود آسان به Aspire S از سیستم تشخیص چهره Windows Hello یا اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در آن استفاده کرد.

از آن جایی که شاسی فلزی Aspire S بیشتر پورت ها را در پشت خود قرار داده، می توانید انتظار طراحی تمیز و شیکی را داشته باشید که چشم ها را می نوازد. از درگاه های موجود در مدل نو رایانه ایسر می توان به HDMI و اترنت اشاره نمود.

رایانه های همه کاره Aspire S ایسر در سه ماهه اول امسال در آمریکای شمالی در دسترس خواهند بود. قیمت مدل 27 اینچی از 1199 دلار آغاز می گردد، در حالی که آغاز قیمت نسخه 32 اینچی از 1699 دلار خواهد بود. در اروپا، مدل 27 اینچی در ژانویه با قیمت پایه 1119 یورو و 32 اینچی در ماه ژوئن با قیمت پایه 1799 یورو به فروش می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2175

به "دوئل کامپیوتر همه کاره ایسر با آی مک اپل ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل کامپیوتر همه کاره ایسر با آی مک اپل ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید