رد دد ریدمپشن به عنوان منبع آموزشی تاریخ در دانشگاه استفاده می گردد

به گزارش لیسون، بعضی از بازی های ویدیویی تاریخی وجود دارند که به لطف وسواس بسیار بالای سازنده های آن ها برای به تصویر کشیدن گذشته، همانند سفر در زمان عمل می نمایند. یکی از استادان تاریخ دانشگاه تنسی میخواهد تا از بازی های سری رد دد ریدمپشن به عنوان منبع برای آموزش تاریخ استفاده کند.

رد دد ریدمپشن به عنوان منبع آموزشی تاریخ در دانشگاه استفاده می گردد

بازی های رد دد ریدمپشن، به خصوص قسمت دوم این سری، واقع گرایی را به مرحله جدیدی رسانده اند. این بازی ها که در غرب وحشی قرار دارند بازیکن را به سفری پرمخاطره می برند که تا مدت ها در یاد می ماند. به جرأت می گوییم در تمام تاریخ بازی های ویدیویی هیچ اثری در مقایس بازی رد دد ریدمپشن 2 وجود ندارد که چنین توجهی به واقع گرایی و جزئیات داشته باشد. شرکت راک استار که استاد ساختن بازی های بزرگ و پرجزئیات است این توجه به واقع گرایی را در داستان و دنیای بازی هم رعایت و یکی از دقیق ترین بازی های تاریخی موجود را خلق نموده.

تور السون (Tore Olsson)، یکی از استادان دانشگاه ایالت تنسی آمریکا اعلام نموده که کلاسی برای آنالیز تاریخ در نظر دارد. در این کلاس از بازی های سری رد دد ریدمپشن به عنوان منبع تاریخی استفاده می گردد. عنوان این کلاس رد دد آمریکا (Red Dead America) است و در آن تاریخ دورانی از کشور آمریکا که بازی های رد دد ریدمپشن در آن جریان دارند، یعنی اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم آنالیز خواهد شد.

اولسون رشته توییتی منتشر نموده که در آن اقرار می نماید که با وجود این که بازی های ویدیویی معمولا از نظر تاریخی کاملا دقیق نیستند اما بازی های سری رد دد ریدمپشن بعضی از وقایع تاریخی را به مهارت به نمایش می کشند. در این رشته توییت، موضوعاتی اصلی که در این کلاس تاریخی بحث خواهند شد تعیین شده. از این موضوعات می توان به پیشرفت انحصارطلبی مالی به لطف قدرتمند شدن شرکت ها با ساخت راه آهن، نابرابری های شدید مالی در دوران طلایی کشور آمریکا، تبعیض نژادی در دوران جیم کراو (Jim Crow) و ضعف حقوق زنان اشاره نمود.

به گفته اولسون برای شرکت در این کلاس اگرچه تجربه کردن بازی های سری رد دد ریدمپشن می تواند یاری کننده باشد اما واجب نیست. این کلاس قرار است در ماه آگوست (مهر ماه سال آینده) برگزار گردد. در خصوص پخش شدن این کلاس به صورت اینترنتی صحبتی نشده اما امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا افرادی مانند ما که توانایی حضور نداریم هم از کلاس رد دد آمریکا لذت ببریم.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1481

به "رد دد ریدمپشن به عنوان منبع آموزشی تاریخ در دانشگاه استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد دد ریدمپشن به عنوان منبع آموزشی تاریخ در دانشگاه استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید