سیاستمداران و هنرپیشه هایی که تمایل به بچه دار شدن ندارند

به گزارش لیسون، فرزندار شدن نعمتی است که خدا در اختیار انسان ها می گذارد، اما برخی ها خود را از موهبت الهی محروم می نمایند.

سیاستمداران و هنرپیشه هایی که تمایل به بچه دار شدن ندارند

به گزارش خبرنگار، بچه دار نشدن یکی از مسائلی است که بسیاری از زوجین با آن روبرو می شوند و معمولاً به مسائل جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می گردد. اگر چه بسیاری از افراد داوطلبانه خواستار بچه دار شدن هستند، اما بعضی افراد نیز به دلایلی که از دید خود منطقی می دانند، بچه دار نشدن را ترجیح داده و علیرغم ازدواج سعی می نمایند هیچگاه بچه دار نشوند. این اتفاق جالب در میان سلبریتی ها بسیار بیشتر از دیگران شایع است و بسیاری از آن ها بین بچه دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب نموده اند. اما در میان سیاستمداران نیز عده ای هستند که چنین تصمیمی می گیرند و بچه دار شدن را مانع از پیشرفت خود در سیاست می دانند. ترزا می نخست وزیر سابق انگلیس پس از ازدواج 36 ساله همچنان بدون فرزند است او که با عشق با همسرش ازدواج کرد، اما ما حصلی از این پیوند بوجود نیامد. او هیچگاه در این مورد مصاحبه ای انجام نداد و تمایلی به صحبت در خصوص زندگی شخصیش ندارد.

امانوئل مکرون

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در 18 سالگی با معلم ادبیات خود که 43 ساله بود ازدواج کرد. بریژیت همسر فعلی مکرون از ازدواج قبلی خود دارای سه فرزند است، اما بعد از ازدواج با امانوئل فرزند دار نشد. مکرون و بریژیت تصمیم گرفته اند که فرزندی به جهان نیاورند. مکرون در یک گفت و گوی انتخاباتی گفته بود که او و همسرش با هم به این نتیجه رسیده اند که فرزندی نداشته باشند.

آنگلا مرکل

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان با وجود تجربه دو بار ازدواج، اما هرگز تصمیم به بچه دار شدن نگرفت او همواره کار و تحصیل را در اولویت قرار می داد.

لیو وردکار

نخست وزیر ایرلند نیز به دلیل همجنس گرایی علاقه ای به بچه دار شدن ندارد. او نخستین نخست وزیر آشکارا همجنس گرای ایرلند است.

نیکولا استورجن

نیکولا استورجن وزیر اول اسکاتلند که همسرش پیتر مورل نیز مدیر اجرایی حزب ملی اسکاتلند است. آن ها بعد از 10 سال زندگی مشترک همچنان بدون فرزند هستند و اکنون او زنی 50 ساله است. عده ای این زوج را جاه طلب می دانند و علت بچه دار نشدنشان را جاه طلبی تصور می نمایند.

مارک روته

مارک روته نخست وزیر هلند با وجود 52 سال سن قصد ازدواج ندارد. او به کار بیشتر از هر چیز دیگه ای اهمیت می دهد و تمایلی به تشکیل خانواده و در نتیجه بچه دار شدن ندارد.

کاندولیزا رایس

کاندولیزا رایس وزیر سابق امور خارجه آمریکا 64 سال سن دارد، اما همچنان مجرد است. او در مصاحبه ای گفت که بچه نمی خواهد، اما ممکن است روزی ازدواج کند. در این میان تصمیم به بچه دار نشدن در میان هنرپیشه ها بیشتر دیده می گردد که تعدادی از معروف ترین آن ها را در زیر مشاهده خواهید کرد.

اپرا وینفری

اپرا وینفری مجری سرشناس تلویزیونی با بیش از یک میلیارد دلار سرمایه، وارثی ندارد. البته او در حالیکه تنها 14 سال داشت باردار شد، اما بچه اش در همان ساعات اول تولد درگذشت. اپرا در سال 2007 آموزشگاه را رهبری و در آن نقش مادر را ایفا کرد و صد ها دختری را که به هدایت وی احتیاج داشتند را یاری کرد. او در این باره گفت:من هرگز فرزند نداشتن حتی فکر نمی کردم فرزندی داشته باشم، اما اکنون 152 دختر دارم و در آینده این تعداد را بیشتر خواهم کرد.

جورج کلونی

جورج کلونی بازیگر مطرح هالیوود که کارگردان و تهیه نماینده هم هست بارها در مصاحبه های خود اعلام نموده بود که هیچگاه تصمیم به ازدواج و پدر شدن ندارد.اما در نهایت در دوره میانسالی ازدواج کرد و جهت زندگی خود را تغییر داد اما همچنان صاحب فرزند نشده است.وی همواره تاکید دارد که آمادگی پدر شدن را ندارد .از نظر او بزرگ کردن فرزند تعهد بزرگی است و باید اولویت اصلی هر مردی باشد اما برای او کارش در اولویت واقع شده است.

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون هنرپیشه هالیوودی بعد از دوبار ازدواج همچنان بدون فرزند است. او بعد از ازدواج با برد پیت در سال 2000 پس از 5 سال زندگی مشترک طلاق گرفت. بعد ها هم در سال 2015 با جاستین ثرو زندگی مشترکش را شروع کرد. از آن زمان شایعه بارداریش در رسانه های اجتماعی منتشر شد. بعد از انتشار شایعات این هنرپیشه در یکی از مصاحبه های خود گفت: هیچ کس حق ندارد انتخاب های دیگران را قضاوت کند. هیچ کسی نمی داند که ورای چهاردیواری خانه شما چه اتفاقاتی رخ می دهد، در خصوص افرادی که بچه دارند و یا ندارند. این حوزه به طور ویژه بسیار حساس است و نباید به آنجا سرک کشید.

رنی زلوگر

رنی زلوگر هنرپیشه و تهیه نماینده هالیوودی نیز تمایلی به بچه دار شدن ندارد. او در مصاحبه ای گفت که مادر بودن جاه طلبی و خودخواهی است.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو جذاب ترین بازیکن هالیوود همچنان در سن 44 سالگی بدون فرزند است. شاید او میخواهد تا راه جورج کلونی را پیش بگیرد. او که دریافت جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، روابط عاشقانه متعددی داشته، اما هیچ کدام به ازدواج ختم نشده است. ضمن اینکه تمایل دارد تا زندگی شخصیش دور از دید رسانه ها باشد، ولی بار ها در مصاحبه هایش این موضوع را تکرار نموده که تصمیم به بچه دار شدن ندارد.

وی در جواب روزنامه نگاری در سال 2016 چنین گفت: منظورت این است که آیا من می خواهم بچه ای را به جهانیی با این وضع بیاورم؟ اگر این اتفاق رخ دهد دیگر اتفاق افتاده است. من دوست ندارم وارد جزییات این موضوع شوم، زیرا بعداً به چیزی تبدیل می گردد که نقل قول های نادرستی از آن صورت خواهد گرفت.

مریسا تومی، راشل ری، گلوریا استاینم، الن دجنرس، بتی وایت، کامرون دیاز، دالی پارتون، اشلی جود، کیم کترال، جی لنو، چلسی هندلر، استیوی نیکس و جان هام از سلبریتی هایی هستند که بین بچه دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 564

به "سیاستمداران و هنرپیشه هایی که تمایل به بچه دار شدن ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران و هنرپیشه هایی که تمایل به بچه دار شدن ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید