عادی انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه ها دو عامل مهم مرگ های کرونایی

به گزارش لیسون، جمالیان گفت: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری دو عامل مهم مرگ های کرونایی است.

عادی انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه ها دو عامل مهم مرگ های کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک، دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در صد و سیزدهمین جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: آمار مقایسه ای چند هفته اخیر نشان می دهد بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری دو عامل مهم مرگ و میر های ناشی از کرونا در استان مرکزی بوده است.

دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با اشاره به افزایش مرگ و میر ها در اراک و ساوه گفت: این دو شهر شرایط خوبی ندارند و با افزایش بستری ها و مرگ و میر ها رو به رو هستند.

علیمحمدی اضافه کرد: آمار مقایسه ای کووید 19 از هفته دوم و سوم مهرماه نشان می دهد که فوتی ها در اراک از 18 به 20 و در ساوه از 5 به 9 رسیده است.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه از وضع موجود و احتمال آغاز موج ششم کرونا ابراز نگرانی و تاسف کرد و اضافه کرد: در کنار رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی وعادی انگاری، نقض بعضی مصوبات ستاد هم مزید بر دلیل شده است.

اکرمی گفت: هر روز شاهد افزایش بستری ها و فوتی ها در استان مرکزی هستیم و اگر چه بعضی روز ها شرایط بهتر است، اما با این وجود اگر همه رعایت نکنیم و به واکسن زدن اهتمام نورزیم باید منتظر موج ششم کرونا باشیم که بسیار خطرناک است.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1822

به "عادی انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه ها دو عامل مهم مرگ های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادی انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه ها دو عامل مهم مرگ های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید