فروش بلیت هواپیما در نرخ های پایین ممنوع

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، کاپیتان محمد محمدی بخش با اشاره به اینکه در روزهای گذشته بعضی چارتر کننده ها و فروشندگان بلیت، بدون در نظر گرفتن عوارض قانونی مترتب بر هر بلیت، اقدام به فروش بلیت با نرخ های پایین می کردند گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی و ناظر هوانوردی بر این امور نظارت می نماید و با هرگونه رقابت ناسالم در فروش بلیت که موجب ضرر و زیان اقتصادی برای شرکت ها می گردد، برخورد خواهد نمود.

فروش بلیت هواپیما در نرخ های پایین ممنوع

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: بر اساس نرخنامه مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری، همه شرکت های هواپیمایی مکلف هستند نرخ بلیت خود را تا مبلغ حداکثر درج شده در نرخنامه که روی سایت انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی واقع شده است و از اول آذر ماه اجرایی شده بفروشند و هیچ شرکتی مجاز نیست بلیت را با قیمت بالاتر از مصوب به فروش برساند.

وی افزود: از سوی دیگر، باید در فروش بلیت، مواردی، چون بیمه و عوارض قانونی لحاظ گردد، اما اخیراً شاهد بودیم که بعضی فروشندگان بلیت و عمدتاً چارتر کنندگان در بعضی مسیرهای پر تردد اقدام به فروش بلیت با کمتر از هزینه های معمول می کردند که این امر، تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

کاپیتان محمدی بخش گفت: چنین اقدامی بدون شک موجب ضرر شرکت های هواپیمایی می شد و به همین علت سازمان هواپیمایی کشوری با این موارد برخورد می نماید.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1936

به "فروش بلیت هواپیما در نرخ های پایین ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیت هواپیما در نرخ های پایین ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید