مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار گردید

به گزارش لیسون، معاون گردشگری مازندران از برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری این استان در آمل اطلاع داد.

مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار گردید

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مهران حسنی در حاشیه این مجمع در هتل المپیک آمل، با اشاره به اهمیت فعالیت راهنمایان گردشگری در معرفی شایسته استان در تمام بخش ها گفت: به روزرسانی اطلاعات، برپایی دوره های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری و تعامل موثر با دفاترخدمات سیاحتی و جهانگردی، صندلی واقعی این قشر مهم را در صنعت رو به رشد گردشگری معین می نماید.

او با اشاره به لزوم تعامل بیشتر انجمن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: با برنامه ریزی و برگزاری نشست های فصلی برای حل معضلات و مسائل اعضای آن، می توان انجمنی پویا و جریان ساز را در استان شاهد بود.

معاون گردشگری مازندران گفت: با توجه به برگزاری رویداد بین المللی ساری 2022 نقش راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی کشور در تعامل با گردشگران خارجی در استان، بسیار مهم است.

در خاتمه این نشست، نامزدهای هیئت مدیره و بازرسی انجمن معرفی شدند و پس از اخذ و شمارش آراء، مرتضی حاجی زاده، محمد وطن خواه، بهنام موسوی، شکوفه صفری و سید فرشته رضوی با کسب بیشترین آرا به عنوان هیوت مدیره و علی صبوری به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 646

به "مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید