محمد گودرزی دهریزی دبیر بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی شد

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - رئیس بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، با صدور حکمی محمد گودرزی دهریزی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره قصه گویی منصوب کرد.

محمد گودرزی دهریزی دبیر بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در این حکم با اشاره به سوابق، تخصص و دانش گودرزی دهریزی در حوزه ادبیات کودک، قصه و قصه گویی و نیز تجربه های دیرین او در برگزاری جشنواره ها و کارگاه های قصه گویی، این مسئولیت را به او سپرده است.

افسون امینی همچنین در حکم انتصاب گودرزی دهریزی با اشاره به نقش برجسته قصه گویی در انتقال فرهنگ و تجربه های ارزش مند به نسل های آینده اظهار امیدواری کرده است ضمن توجه به احیای سنت قصه گویی، با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان امروز و استفاده از ظرفیت های بالقوه این هنر و تجارب کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بر اهمیت کیفیت داوری و انتخاب هیأت داوران علمی تمرکز داشته و در درخشش بیشتر این جشنواره و ارتقای سطح هنری و علمی آن، گام های پایدار بردارید.

بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هم زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1667

به "محمد گودرزی دهریزی دبیر بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد گودرزی دهریزی دبیر بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید