مقاله: استادی پرمیت کانادا چیست؟

به گزارش لیسون، در خصوص شهروندان ایرانی، برای ورود به کانادا به ویزای موقت احتیاج دارند، در نتیجه برای آنها به طور معمول فرآیند دریافت ویزا و مجوز تحصیلی یکی می گردد. متقاضی به طور همزمان و از خارج از کانادا تقاضای مجوز تحصیلی و ویزای کانادا می دهد. اگر با تقاضای او موافقت گردد، برایش ویزای کانادا صادر می گردد و هنگام ورود به کانادا یا کمی پس از آن مجوز تحصیلی یا استادی پرمیت او در برگه جداگانه ای در اختیارش قرار می گیرد.

مقاله: استادی پرمیت کانادا چیست؟

شهروندان بسیاری از کشورهای دنیا برای ورود به کانادا نیازی به دریافت ویزا ندارند و از دریافت ویزای توریستی معاف هستند، با این حال حتی این افراد هم باید برای تحصیل در کانادا مجوز تحصیلی دریافت نمایند. از این میان می توان به شهروندان کشورهای آلمان، ایتالیا، لهستان و آمریکا اشاره نمود.

کانادا یکی از بهترین کشورها برای ادامه تحصیلات تکمیلی است و هر سال حدود 120 هزار دانش آموز یا دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه ها، کالج ها و مدارس کانادا، مجوز تحصیلی یا استادی پرمیت دریافت می نمایند. در نظر داشته باشید که اگر مقیم دائم یا شهروند کانادا نیستید و دوره تحصیلی که در آن ثبت نام می کنید بیشتر از 6 ماه طول می کشد (دور تمام وقت؛ یعنی حدود 15 ساعت یا بیشتر ساعات درسی در هفته)، باید برای تحصیل در کانادا باید اجازه تحصیل دریافت کنید.

اجازه تحصیل یا استادی پرمیت را اداره مهاجرت کانادا صادر می نماید. دقت کنید با این که این طور متداول شده، اجازه تحصیل با ویزای تحصیلی کانادا متفاوت است. ویزای کانادا مجوز ورود شما به کانادا است، در حالی که استادی پرمیت به شما اجازه می دهد در کانادا بمانید و تحصیل کنید.

منبع مقاله: استادی پرمیت کانادا چیست؟

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1239

به "مقاله: استادی پرمیت کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استادی پرمیت کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید