مقاله: ماستیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به گزارش لیسون، این نوع ماستیک در دمای پایین انعطاف خود را حفظ می کند و در برابر شرایط آب و هوایی پایدار است. به علاوه ترک نمی خورد و در محیط هایی که هوای گرم دارند، جاری نخواهد شد.

مقاله: ماستیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکریلیکی و … می باشند. یکی از مهم ترین نقاط قوت این محصول این است که چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و غیره را دارد. همچنین عمر آن هم بسیار طولانی بوده و بسیار با کیفیت می باشد. ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی که با آب آشامیدنی سروکار داریم، به راحتی استفاده شوند. به علاوه ماستیک ها در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاومی هستند. این محصول منقبض نشده و انبساط محدودی دارد و همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخبندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ می کند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می توان از انواع رنگ ها با حلال آب یا تینر برای رنگ آمیزی آن استفاده کرد.

ماستیک قیری سرد اجرا، نوعی ماستیک است که بر پایه قیر و اضافه کردن مواد دیگر ساخته می شود. به موادی مانند چوب، فلز، بتن و…. به خوبی چسبیده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم می باشد. همچنین می توان این محصول را در دمای -5 تا +50 به راحتی اجرا کرد.

منبع مقاله: ماستیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1796

به "مقاله: ماستیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ماستیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید