هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ

به گزارش لیسون، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد و تاکید نمود کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب نمایند.

هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر از تداوم آماده باش ستاد مدیریت بحران در استان تهران اطلاع داد و گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار زرد افزایش دما صادر شده است و از امروز آدینه 28 بهمن ماه تا یکشنبه 30 بهمن ماه افزایش دما و وزش باد در منطقه ها مستعد پیش بینی شده است از این رو در ارتفاعات استان تهران، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ وجود دارد.

وی با بیان اینکه توصیه اکید مدیریت بحران به همه کوهنوردان حرفه ای و آماتور این است که به طور جدی از صعود و کوهنوردی در این ایام اجتناب نمایند، گفت: احتیاط در گذر از جاده های کوهستانی نیز توصیه دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان ها و دستگاه های عضو ستاد بحران نیز تاکید نمود و گفت: به همین دلیل نیز هشدار ها و توصیه های لازم به دستگاه های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.

یزدی مهر در ادامه با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا که پیش از این صادر شده بود گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز آدینه 28 بهمن تا روز دوشنبه یکم اسفندماه با افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا روبه رو خواهیم بود.

پیش از این پدرام قودجانی، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محور های کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیر های ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - 29 بهمن - اطلاع داده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2187

به "هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران تهران برای ریزش احتمالی بهمن و سقوط سنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید