یورو 2020، کنفرانس خبری ایتالیا به علت کرونایی شدن روزنامه نگاران لغو شد

به گزارش لیسون، کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال ایتالیا به علت مثبت شدن تست کرونای بعضی روزنامه نگاران لغو شد.

یورو 2020، کنفرانس خبری ایتالیا به علت کرونایی شدن روزنامه نگاران لغو شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا در حالی خود را آماده رویارویی با انگلیس در ملاقات فینال یورو 2020 می نماید که بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا؛ کنفرانس خبری امروز آتزوری که قرار بود در کمپ تمرینی کوورچانو برگزار گردد، به علت مثبت شدن تست کرونای سه روزنامه نگاری که همراه این تیم بوده اند، لغو شد.

طبق این گزارش؛ یکی از سه روزنامه نگار موردنظر پس از بازی سه شنبه آتزوری با اسپانیا به ایتالیا بازگشته است، این در حالی است که دو روزنامه نگار دیگر در شهر لندن در قرنطینه انفرادی هستند. اعضای تیم ملی فوتبال ایتالیا نگرانی از بابت ابتلا به ویروس کرونا ندارند، چون پیش از شروع رقابت های یورو 2020 همگی واکسینه شدند و در این مدت با اهالی رسانه ها هم در تماس فیزیکی نبوده اند.

شاگردان روبرتو مانچینی قرار است فردا صبح (شنبه) ساعت 10 صبح به وقت بریتانیا به وسیله شهر فلورانس راهی لندن شوند. مانچو و یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا از ساعت 16:15 فردا (به وقت محلی لندن) در کنفرانس خبری پیش از بازی با سه شیر در محل تمرین باشگاه تاتنهام حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1687

به "یورو 2020، کنفرانس خبری ایتالیا به علت کرونایی شدن روزنامه نگاران لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، کنفرانس خبری ایتالیا به علت کرونایی شدن روزنامه نگاران لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید