20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند

به گزارش لیسون، خبرنگاران/کرمان معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: در مطالعات اخیری که اجرا شده است، نشان می دهد که 20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند.

20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند

دکتر رضا ملک زاده در نشست با مسئولان مراکز تحقیقاتی پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به شیوع چاقی و عدم تحرک کافی در جمعیت ایران گفت: بسیاری از کشورهایی جهان دستورالعمل هایی برای ورزش کردن تهیه کردند که ما نیز باید چنین روشی را پیش گرفته تا بتوانیم همه مردم را وادار به ورزش کردن کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه در مطالعات اخیری که صورت گرفته؛ 20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند اظهار کرد: انقلاب چهارم صنعتی در جهان اتفاق افتاده و دیجیتالی شدن نیز یکی از ابعاد مهم انقلاب صنعتی چهارم است که ما باید این امر را در بحث سلامت نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه نمود: می توان برای آنالیز علت بیماری ها و مسائل سلامت و انجام کارهای تحقیقاتی از آپ ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگاران دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه نگرش این دانشگاه به حوزه پژوهش قوی تر از گذشته شده است اظهار کرد: آنچه تاکید معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بر اخلاق مداری در پژوهش است که خوشبختانه این امر در دانشگاه مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 694

به "20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 درصد بچه ها ایرانی چاق شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید