9000 هزار دانشجوی دانشگاه ارومیه از سامانه آموزش مجازی استفاده می نمایند

به گزارش لیسون، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: هم اکنون 9000 دانشجو در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فعال هستند و مطالب درسی خود را چه به صورت دانلود فایل و چه شرکت در کلاس مجازی دریافت می نمایند.

9000 هزار دانشجوی دانشگاه ارومیه از سامانه آموزش مجازی استفاده می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در خصوص نحوه آموزش مجازی در این دانشگاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید - 19 در کشور و به خاطر اینکه از تداوم امر آموزش عقب نمانیم، آموزش مجازی را برای اولین بار در دانشگاه ارومیه ایجاد کردیم تا روز های پایانی فروردین ماه 62 هزار و 97 درس - دانشجو در سامانه مجازی دانشگاه ارومیه فعال شدند.

مظفری مطرح نمود: هم اکنون 9 هزار دانشجو در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فعال هستند و مطالب درسی خود را چه به صورت دانلود فایل و چه شرکت در کلاس مجازی دریافت می نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه توضیح داد: تا به امروز یک هزار و 672 مورد کلاس مجازی هم توسط اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: تا هفته های گذشته بعضی از اساتید ما انتظار داشتند که شرایط کرونا بهتر شده و کلاس های حضوری برپا گردد؛ به همین دلیل شاید رغبت زیادی برای برگزاری کلاس مجازی نداشتند، اما با توجه به اینکه تعیین شد فعلا و تا اطلاع ثانوی کلاس های حضوری تشکیل نمی گردد، اساتید مشغول برگزاری کلاس های مجازی و بارگذاری فایل های آموزشی خود در سامانه هستند.

مظفری در خصوص مشکلاتی نیز که در این زمینه بر سر راه دانشجویان است، گفت: در حال حاضر مشکل بزرگی را نداریم که در فرایند آموزشی ما خلل ایجاد کند؛ دانشجویان بعضی از مناطق دورافتاده نیز که ممکن است امکانات آموزشی لازم را در اختیار نداشته باشند رفته رفته خود را با این شرایط وفق می دهند و از آموزش مجازی ما بهره می گیرند.

معاون آموزش دانشگاه ارومیه در خصوص مصوبه اختصاص اینترنت رایگان از سوی وزارت ارتباطات برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز بیان نمود: مکاتبات لازم را در این خصوص با وزارت علوم انجام داده ایم و منتظر اجرایی شدن این مسئله هستیم.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: همه ما بر شرایط پیش آمده در کشور واقف هستیم به همین دلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان درخواست داریم که این شرایط را بیشتر درک نمایند تا با تعامل و همکاری و مشورت یکدیگر هرچه زودتر این برهه حساس زمانی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 956

به "9000 هزار دانشجوی دانشگاه ارومیه از سامانه آموزش مجازی استفاده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9000 هزار دانشجوی دانشگاه ارومیه از سامانه آموزش مجازی استفاده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید